Výměna / vrácení / reklamace
Koupil/a sis od nás produkt a nejsi spokojen/á?
To nás mrzí. I přesto, že se snažíme, aby byl produkt vždy ve 100% kondici, ne vždy se to povede.
Jednou se utne mistr tesař, jindy se švadleně povolí šev. S tím se nedá nic dělat. Chyby dělá občas každý, ale ne každý se k nim staví čelem. My ano!
Pokud se k nám ta informace dostane. Jsi to právě ty, kdo nám pomáhá plnit si sen o dokonalém produktu. Takže neváhej a ozvi se!
Jak tuto situaci řešit?
VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ V RÁMCI 14DENNÍ LHŮTY
Koupil/a sis od nás produkt, který ti z nějakého důvodu nesedí?
Ze zákona máš 14 dnů na to, abys produkt vyměnil/a nebo vrátil/a – a to bez udání důvodu. Vyplň formulář a my ti pošleme instrukce k úspěšnému vrácení.
Vracené zboží musí být nenošené, neprané, čisté a vhodné k dalšímu prodeji!
V případě, že chceš zboží vrátit nebo vyměnit vyplň formulář:
REKLAMACE
Pokud se na tvém produktu projevila nějaká vada později, můžeš zboží reklamovat v běžné zákonné lhůtě.
Zboží předané k posouzení v rámci reklamace musí být vyprané a čisté.
MYSLI UDRŽITELNĚ:
V rámci běžného nošení a používání našeho produktu ti povolila nitka ve švu?
Ajaj. Tak produkt reklamuj, ale počítej s tím, že nám vyřešení reklamace může zabrat až 30 dnů.
A nebo víš co? Máme tu variantu, která je rychlejší, ekonomičtější a o dost víc sustainable.
Věříme, že tvoje babička nebo lokální krejčová (tu svou najdeš na Googlu) zvládne opravit povolené švy, utržené knoflíky a jiné drobnosti mrknutím oka.
Neztrácej proto čas a nervy stáním na poště a čekáním, než reklamaci vyřídíme.
→ Pošli nám na email obchod@girlswithoutclothes.cz
fotku poškozeného zboží, fotku babičky nebo scan účtenky, kterou ti za opravu vystavila krejčová,
a my ti na oplátku vystavíme kupón s 10% slevou na příští nákup.
Je jen na tobě, jakou variantu si vybereš.
Tým Girls Without Clothes.